متن آهنگ جدید تکست آهنگ

دانلود آهنگ جدید , شعر و ترانه آهنگ , متن موزیک , متن آهنگ قدیمی , متن آهنگ غمگین , متن آهنگ عاشقانه

متن آهنگ جدید تکست آهنگ

دانلود آهنگ جدید , شعر و ترانه آهنگ , متن موزیک , متن آهنگ قدیمی , متن آهنگ غمگین , متن آهنگ عاشقانه

کلمات کلیدی

متن آهنگ

تکست آهنگ

متن و تکست آهنگ های مهدی احمدوند

متن و تکست آهنگ های مهدی جهانی

متن و تکست آهنگ های سامان جلیلی

متن و تکست آهنگ های سیاوش قمصری

متن و تکست آهنگ های گرشا رضایی

متن و تکست آهنگ های هوروش باند

متن و تکست آهنگ های سینا شعبانخانی

ت

متن و تکست آهنگ های مشکات

متن و تکست آهنگ های پازل باند

متن و تکست آهنگ های مصطفی تفتیش

متن و تکست آهنگ های مرتضی سرمدی

متن و تکست آهنگ های احمد سولو

متن و تکست آهنگ های بهنام نجفی

متن و تکست آهنگ های ندیم

متن و تکست آهنگ های تی ام بکس

متن و تکست آهنگ های سعید آسایش

متن و تکست آهنگ های آوان بند

متن و تکست آهنگ های محمدرضا مقدم

متن و تکست آهنگ های رضا صادقی

متن و تکست آهنگ های احمد سعیدی

متن و تکست آهنگ های روزبه بمانی

متن و تکست آهنگ های بهنام بانی

متن و تکست آهنگ های حمید هیراد

متن و تکست آهنگ های امیرحسین افتخاری

متن و تکست آهنگ های حامد ذبیحی

متن و تکست آهنگ های محسن یگانه

متن و تکست آهنگ های سهراب پاکزاد

تکست و متن آهنگ سیاوش قمصری به نام میمیرم واسه تو


 آهنگ سیاوش قمصری میمیرم واسه تو

میمیرم واسه تو کاش بشه دلتو بسپاری به من ساده
هوش و حواسمی یه همچین آدمی از سرم خیلی زیاده
میمیره واسه تو دلی که غیر تو هیچ کسو نمیخوادش
بد عادتِ بهت کوتاه بیاد دلت کم میکنی از بارش

بیا که دلم به غیر تو بی اعتماده
لعنت به اونی که این بهونه ها رو دست تو داده
بیا که دلم به غیر تو بی اعتماده
بگو که کی این لجبازیا رو یاد تو داده

سختِ برات حتی یه روز تو جای من بودی
شروع میشه همه چی از یه عشق معمولی
ته دلم به رابطه ام یه حس خوب دارم
من رو نگات حتی صدات یه جورایی
بیا که دلم به غیر تو بی اعتماده
لعنت به اونی که این بهونه ها رو دست تو داده
بیا که دلم به غیر تو بی اعتماده
بگو که کی این لجبازیا رو یاد تو داده


دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام میمیرم واسه تو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی