متن آهنگ جدید تکست آهنگ

دانلود آهنگ جدید , شعر و ترانه آهنگ , متن موزیک , متن آهنگ قدیمی , متن آهنگ غمگین , متن آهنگ عاشقانه

متن آهنگ جدید تکست آهنگ

دانلود آهنگ جدید , شعر و ترانه آهنگ , متن موزیک , متن آهنگ قدیمی , متن آهنگ غمگین , متن آهنگ عاشقانه

کلمات کلیدی

متن آهنگ

تکست آهنگ

متن و تکست آهنگ های مهدی احمدوند

متن و تکست آهنگ های مهدی جهانی

متن و تکست آهنگ های سامان جلیلی

متن و تکست آهنگ های سیاوش قمصری

متن و تکست آهنگ های گرشا رضایی

متن و تکست آهنگ های هوروش باند

متن و تکست آهنگ های سینا شعبانخانی

ت

متن و تکست آهنگ های مشکات

متن و تکست آهنگ های پازل باند

متن و تکست آهنگ های مصطفی تفتیش

متن و تکست آهنگ های مرتضی سرمدی

متن و تکست آهنگ های احمد سولو

متن و تکست آهنگ های بهنام نجفی

متن و تکست آهنگ های ندیم

متن و تکست آهنگ های تی ام بکس

متن و تکست آهنگ های سعید آسایش

متن و تکست آهنگ های آوان بند

متن و تکست آهنگ های محمدرضا مقدم

متن و تکست آهنگ های رضا صادقی

متن و تکست آهنگ های احمد سعیدی

متن و تکست آهنگ های روزبه بمانی

متن و تکست آهنگ های بهنام بانی

متن و تکست آهنگ های حمید هیراد

متن و تکست آهنگ های امیرحسین افتخاری

متن و تکست آهنگ های حامد ذبیحی

متن و تکست آهنگ های محسن یگانه

متن و تکست آهنگ های سهراب پاکزاد

دانلود آهنگ ببین کاراتو از مرتضی اشرفی با بهترین کیفیت

خیلی دوری و نگاتو ازم گرفتی ببین کاراتو

از من گذشتی حتما دوسم نداری ولی دیوونتم من

Download Ahang Morteza Ashrafi Benam Bebin Karato

آهنگ ببین کاراتو از مرتضی اشرفی

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی به نام ببین کاراتو با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

 

متن آهنگ مرتضی اشرفی – ببین کاراتو

وقتی هستی دارم یک دنیا آرامش

 

پیش تو چیزی نمیخوام جز یه خواهش

 

که فقط نفس بکش صداشو دوس دارم

 

با سکوت بینمون تا صبح بیدارم

 

تو چرا ازم گرفتی حس این لحظه رو

 

چقده خواستم ازت که از پیش من نرو

 

اما تو رفتی و من تنهاترین شهرم

 

تو که نیستی با همه حتی با خودم قهرم

 

خیلی دوری و نگاتو ازم گرفتی ببین کاراتو

 

از من گذشتی حتما دوسم نداری ولی دیوونتم من

 

خیلی دوری و نگاتو ازم گرفتی ببین کاراتو

 

از من گذشتی حتما دوسم نداری ولی دیوونتم من

 

نمیگی دارم تو دلواپسی میمیرم بگو تو کی میرسی

 

یه رحمی بکن به این حال من نیایی شکسته پر و بال من

 

بیا تا به باد نره آرزوهام تو خوب میدونستی چقد بی تو تنهام

 

یه فکری بکن به حال دلم تو با رفتنت شدی قاتلم

 

خیلی دوری و نگاتو ازم گرفتی ببین کاراتو

 

از من گذشتی حتما دوسم نداری ولی دیوونتم من

 

خیلی دوری و نگاتو ازم گرفتی ببین کاراتو

 

دانلود آهنگ ببین کاراتو از مرتضی اشرفی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۰۲
mohammad khaleghi

نظرات  (۱)

سلام محمد جان

ما تو سایت آی موزیکا پست هایی با آرشیو کامل از خواننده ها منتشر کردیم

ممنون میشیم یکیشو به انتخاب خودتون با متن بیوگرافی اختصاصی ما تو سایتتون منتشر کرده و به ما لینک بدین

ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی